تیم امید آرشیو خبر ها
کارپی قربانی بعدی پریماورا

کارپی قربانی بعدی پریماورا

تیم پریماورای یوونتوس یک پیروزی دیگر تحت نظر فابیو گروسو کسب کرد، آنها در جدالی نزدیک و دیدنی توانستند 2‐1 تیم کارپی را که از آخر سوم بود (!) ‌ شکست دهند، اگرچه باید از واکنش شگفت انگیز دروازبانشان امیل آئودرو ممنون باشند.

 

در نیمه ی اول یوونتوس تیم برتر میدان بود و اگر بازی مساوی می شد به شدت ناعادلانه بود، به خصوص که در نیمه ی اول بازی 2‐1 جلو افتادند، قبل از این اما مورسلی، لیرولا و پلینی موقعیت های خوبی را هدر دادند تا در نهایت آندره آ‌ فاویلی روی پاس آلسیو دی ماسیمو یووه رو جلو انداخت، 9 دقیقه بعد، یک خطای پنالتی روی دی ماسیمو اتفاق افتاد که خودش وارد دروازه کرد و تیم مهمان را 2‐0 جلو انداخت.

 

اگره یووه بعد از گل باز هم حمله کرد اما این تیم مهمان بود که به لطف ضربه ی آزاد سالوستیو توانست اختلاف را به حداقل برساند. بعد از آن بود که در نیمه ی دوم تیم میزبان حمله کرد ولی واکنش های آئودرو مانع گلزنی کارپی شد. در نهایت فاویلی پنالتی که خودش به دست آورد هدر داد و با یک واکنش دیدنی آئودرو در دقایق پایانی حساب کار 2‐1 به پایان یافت. یووه با 7 امتیاز اختلاف در صدر جدول گروه آ مسابقات است، کیه وو در گروه بی و رم در گروه سی دیگر صدرنشینان هستند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: